sannautbult

Alla inlägg under juni 2014

Av Sanna - 23 juni 2014 11:38

Nu har det varit sommarlov i lite mer än en vecka, hittils så har det varit väldigt bra för mig iaf.

Förra veckan så var jag i Järnavik där våran sommarstuga är, där har vi en flotte. Och så gick vi på den med kläderna på. Eftersom att jag är så fruktänsvärt skillad så skall jag såklart ramla i. Haha och gissa vad, såklart så skall jag ha min telefon på mig också. 

Så det går inte att nå mig på den.

Jag känner mig såååå duktig. Men aja mer om veckan. På lördagskvällen kom vi hem igen. Så på söndagen åkte vi till öckerö för att kolla om pappa hadde en vindsurfingsbräada och en våtdräkt där. Men vi hittade bara en våtdräkt.

Sedan åkte vi hem och jag bestämmde mig för att gå ut och jogga. För jag hade inte tränat på en hel vecka för att jag var bortrest förra veckan. Men aja nog om det, här kommer iaf.  


Veckans musiktips:

Älskar verkligen låten!!!!

Hoppas att du får ett bra sommarlov!!!

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards