sannautbult

Alla inlägg under april 2014

Av Sanna - 23 april 2014 12:00



Idag är det är det onsdag och altså resdag. Det jobbigaste med resan kommer nog vara att vänta i 5 timmar i Amsterdam. Det kanske tom kommer att bli så att vi tar oss ut i en timma och kollar runt lite. Men det är inte helt säkert.

Egentligen har jag inte så mycket er att säga än att ni får ha det så trevligt i skolan ;) oc plugga inte ihjäl er nu.

Aja måste packa klart och sådant nu.

 

Vet att jag har lagt ut denna bilden mycket men jag vill bara att ni som kanske inte har sett den i tidigare inlägg skall få chansen att se den.


Sanna













Av Sanna - 22 april 2014 12:00

Idag är det tisdag och dagen innan vi åker härifrån kenya, Det har varit en väldigt rolig upplevelse och roliga möten. Men jag får njuta extra av den här sista hela dagen här.

Så snart så kommer jag hem till sberige typ mitt i natten till torsdagen men aja. 

Det ända jag har saknat här nere i Kenya är choklad, vatten och min lilla fotboll ;)

Såklart saknar jag vårat hus men det räknas inte.

Aja nu får jag börja att njuta igen. Och vila ut inför morgondagen.


     

Sanna


Av Sanna - 21 april 2014 12:00

Nu är det måndag och början på en ny vecka.

Jag hoppas verkligen att det blir en bra vecka med nya möjligheter.

Detta blir ett väldigt snabbt inlägg för att min dator stängs av när som helst bara för att uppdateras.

Så nu måste jag tyvärr gå.

Veckans musiktips:

Enligt mig är denna låten bra, men alla kan ju inte ha samma musiksmak.

Denna låten är också ganska ny så et var mest därför jag valde den.


Sanna




Av Sanna - 20 april 2014 12:00

Idag är det söndag och esan är snart över. Vi åker på onsdag någon gång så jag kommer att kunna gå till skolan på torsdag. Men det sämsta är att det kommer att ta 5 timmar att vänta i amsterdam IGEN. Orkar inte. Och dessutom så skall jag till skolan efter alla dessa timmar utan sömn. Så jag undrar om jag kommer att kunna släpa mig upp sedan på morgonen.

Men aja, nu måste jag kila iväg igen.

See you kl. 12 imorgon.

Sanna

Av Sanna - 19 april 2014 12:00







     

Nu är det lördag och jag längtar efter min chokolad!!!!  

Vill ha den nu. Hade jag varit hemma denna lördagen så hade jag bara suttit och vilat och ätit min chokolad.

Haha, nu har jag nästan ingen tid att vila. Eller jo lite ibland, men det är så korta stunder så man blir ändå inte utvilad.

Men nog om det. Det är väldigt varmt här nere nu, så värmen tar typ död på mig. Det skulle inte förvåna mig om jag svimmar nu. Men see ypu tomorrow.


           

Sanna

Av Sanna - 18 april 2014 12:00

Nu är detta den tredje dagen i Kenya, första dagen så var vi på hottellet hela dagen, men igår satte det igång ordentligt. 

Mötena började och det var väldigt varmt. 

Som ni vet så är det här tidsinställlt men jag skriver det jag vet skall hlända.

Vi har faktiskt en pool på hotellet så första dagen fick jag badda!!!! Yeay, för mamma sa att vi inte skulle göra det men nu fick vi det ändå.

So happy!!!!

Men aja, nu är det dags för veckanss citat.

 

Här är även veckans musiktips.


Jag rekommenderar denna låten för att den helt enkelt är bra. Haha vet inte vad jag skall säga mer, men ge den en chans.


Sanna

Av Sanna - 17 april 2014 12:00

Hej bloggen.

Idag är första dagen på denna resan. Jag har faktiskt ingen aning om vad vi skall hitta på, men om jag hade varit hemao ch det hade varit en helt vanlig torsdag så hade jag varit i skolan och sedan gått på fotbolls träning. Men det hade jag bara gjort om de inte hade varit lov.

Men aja, vad har du hittat på på lovet hittils?


Men aja nu måste jag kila för vi skall gå någon stans, så bye!!!!

     

Sanna

Av Sanna - 16 april 2014 12:00

Idag är det onsdag och resdag.

Så snart är jag i Kenya. Längtar så mycket. Flyget går typ någon gång mitt på dagen, har egentligen ingen aning men aja. Någon gång idag går det iallafall.

Det hrä är det första inställda inlägget och det kommer att vara en varje dag. Så håll ögonen öppna.

Ses.

 

Sanna

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards