sannautbult

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Dag 5, söndag

Av Sanna - 20 april 2014 12:00

Idag är det söndag och esan är snart över. Vi åker på onsdag någon gång så jag kommer att kunna gå till skolan på torsdag. Men det sämsta är att det kommer att ta 5 timmar att vänta i amsterdam IGEN. Orkar inte. Och dessutom så skall jag till skolan efter alla dessa timmar utan sömn. Så jag undrar om jag kommer att kunna släpa mig upp sedan på morgonen.

Men aja, nu måste jag kila iväg igen.

See you kl. 12 imorgon.

Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 november 2014 20:21

ny blogg igen http://www.nattstad.se/sannautbult  

Av Sanna - 23 juni 2014 11:38

Nu har det varit sommarlov i lite mer än en vecka, hittils så har det varit väldigt bra för mig iaf. Förra veckan så var jag i Järnavik där våran sommarstuga är, där har vi en flotte. Och så gick vi på den med kläderna på. Eftersom att jag är så fr...

Av Sanna - 24 maj 2014 17:02

Den här veckan är faktiskt värd att kalla drömveckan, eller rättare sagt den veckan som kommer. Först och främst är vi lediga måndag, torsdag och fredag. För att vi har haft barnens dag idag så att då får vi ledigt på måndag. Dessutom så skall mamm...

Av Sanna - 19 maj 2014 20:25

Måndag igen, man börjar bli lite uttråkad på att den dagen alltid förstör just den där sköna känslan när man är ledig och har helg. Nu har jag precis överlevt nästan hela dagen och imorgon är det tisdag. Nu verkar jag så åfruktansvärt negativ men jag...

Av Sanna - 18 maj 2014 20:15


Idag är det söndag och jag har verkligen inte bloggat på sveen länge. Så jag kända för att slänga in någonting om veckan. Först och främst vad jag har gjort.   Måndag: Vanlig dag i skolan och match, vi vann med 10-4   Tisdag: Helt vanlig sk...

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards