sannautbult

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Sanna - 15 april 2014 12:48

Hej igen,

Igår och idag så har jag varit med Maja, vi har sovit över och gjort mat. VI skulle typ göra pitabröd med kryddadeköttbullar och grönsaker i. Men det gick sådär. Pitäabröden satte vi in först. Sedan så gjorde vi köttbullarne och kryddade med 1/4 vitlök altså en klyft och 1/4 tesked sambaloelek.

Sambaloelek är en vädligt stark krydda så ta inte för mycket.


Men nog om det, sedan så kollade vi på en film som hette mean girls. Den rekommenderar jag till dig som har lust att se på film på lovet. Det fins två filmer a<v den men tvån var bättre än ettan, om ni undrar så kollade vi på tvåan på morgonen.


Som ni kanske vet så skall jag ju åka till Kenya imorgon, så dagen ser ut såhär, först vara med Maja. Sedan packa, sedan så skall jag sova tidigt för att flygturen tar väldigt lång tid för att vi skall vänta i amsterdam i 5 timmar.

Så det kommer att bli väldigt boring.


Men aja hoppas att ni där hemma får ett jätte bra lov, och att du inte behöver sitta hemma och plugga hela tiden. 

Aja det var allting som ni får höra från mig idag.

See you!!


Lots of love

 

 

 

 

 

Obs!!! Majas blogg är majaz.bloggo.nu

 

Sanna


Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards