sannautbult

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Sanna - 16 mars 2014 11:45

 

  1. Jag heter Sanna Maria Utbult
  2. Jag ÄLSKAR  att spela fotboll
  3. Jag gillar choklad
  4. Jag gillar att sjunga
  5. Jag äskar att lyssna på musik
  6. Jag är 13 år
  7. Jag fyller 16 Februari
  8. Jag är 01:a
  9. Jag har gått upp en klass, från halva 4:an till halva 5:an
  10. Jag gillar att spela gitarr
  11. Min favoritlåt är  "Busy doi`n notin" by Ace Wilder
  12. Jag HATAR blodpudding
  13. Min favorit mat är något grillat kött och klyftpotatis
  14. Jag har altid velat ha en hund
  15. Jag gillar att baka
  16. Min position är mittmittfältare
  17. Jag har nummer 17 i fotbollen
  18. Jag har samma dröm som alla andra fotbollsspelare, landslaget
  19. Jag tror inte att min dröm kommer att gå i uppfyllelse, men man kan altid hoppas och träna sig bättre än vad man redan är
  20. Jag är VÄRLDENS sämsta förlorare om jag inte vinner på någonting som jag tycker att jag är bra på 
  21. Jag har spelat fotboll typ hela mitt liv, jag började vid 5 års åkder. Just då var jag inte så bra, men jag är bättre nu
  22. Jag är världssämst på No
  23. Jag är väldigt blyg
  24. Men jag gillar att synas när det gäller bland dem jag känner eller att någon ger en en komplimang
  25. Jag vill gå på ett fotbollsgymnasium
  26. Träningen är för mig en livsstil
  27. Jag ör förtidigt född
  28. Jag tycker inte om kaxiga männsikor som tycker att dem är bäst på allting
  29. Jag illar inte att ta för mycket plats, käns dumt mot alla andra, för att om jag hade tagit mycket plats hade jag antaglingen inte varit så "gillad" bland andra personer. Och det är ju inget man vill
  30. Jag är vädigt känslosam, men jag gråter bara om någon har sårat mig väldigt djupt, när jag skall berätta något jag skäms över tex. något jag gjort fel eller om jag har blivit hårt skadad

 Det var 30 kanske inte så intressanta fakta om mig, hoppas att ni fick reda på lite mer om vem jag är

Sanna

Av Sanna - 16 mars 2014 10:06

 

Nu e jag jätte glad för våran fotbollstränare har ringt och frågat om jag vill spela med Hjuvik 01:or. För er som inte vet så är jag 01:a och jag spelar i 00 lag och vi "Samarbetar" med dem, så nu sall jag få spela med dem.

Fast det är inte samling förren typ halv tre tror jag. Önska mig lycka till!!

Aja här är dem låtarna jag lyssnar på just nu.

Det var allting jag hade att berätta just nu.

Sanna

Av Sanna - 16 mars 2014 09:15

Hej, här kommer dem låtarna jag lyssnar mest på. Hoppas att ni njuter av musiken.

Idag är det söndag och jag har inte några spciella planer som vanlnigt. Men jag får nog släpa upp mig till vårat lill gym på vinden för att träna lite. Men det är nog det enda som jag kan komma på just nu. Aja ha en trevlig helg.

Sanna

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards