sannautbult

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Sanna - 21 mars 2014 07:00

Känner verkligen för att blogga idag, så här kommer lite Fredags pepp, nu innan skolan börjar.

       


   

Jag bara kände för att peppa er lite. Kanske får det dig att fundera lite mer. Och verkligen förstå hur vacker och viktig du är. Och även att du kan.


Ibland så tror man att man kan mindre än man kan. Så våga tro på dig själv.





Fredag

Som alla vet så är det äntligen Fredag. Tp den dagen man har längtat efter ändå sedan i Fredags.

Är det bara jag eller brukar ni också tänka så att när det är lördag tänker man. Ja äntligne helg. Men sedan på kvällen. Onej. Skolan börjar om två dagar. 

Så tänker jag iallafall. 

Jag tror nog att jag skall försöka att börja se allting på det positiva sättet istället. Som typ, "Ja, det är en hel dag kvar tills skolan börjar", eller tex. att man försöker att fokusera på det som man gillar med sig själv och inte det som man ogillar.

Det är nog någonting ALLA behöver tänka på mer.

Hahaha, nu känner jag mig som värsta läraren. Men det var inte det som var meningen. meningen var att ni läsare skulle först vad jag tycker om det här med självkänsla. Och positiva saker framför negativa.

Idag har jag verkligen ingen lust att skriva om vad som händer idag. För så käns bloggen som värsta "Idag har jag varit i skolan och gjort de o de o de o de, blablablablabla.........

Orkar inte med det tråkiga snacket idag.

Jag känner för att lägga upp massa bilder idag, om tex. självkänsla och lite pepning.

Ni får jätte gärna kommentera om ni tycker att jag skall skriva något annat än det ädr alla skriver om. Altså inte skriva så mycket om dagens program. 

Kanske lite mer om musik.

Nu har jag äntligen fixat en ny omröstning. Så att ni kan rösta på ad ni tycker att jag skall blogga mer om.

Omröstningen ser ni typ nere högra hörnet. Aja bara bläddra neråt så kan du inte missa det.

Aja, nu måste jag skriva klart några tidsinställda som kommer ut dem senaste dagarna.

 

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards