sannautbult

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Sanna - 19 mars 2014 21:37

Gu sicket bra inlägg jag hittade på en blogg.

cute-life.bloggplatsen.se

All min respekt till dig.

För att kunna älska andra så måste man först lära sig att älska sig själv, så här kommer mina bästa tips för bättre självförtroende.

♥ Sträck på dig! Det är faktiskt mitt aboslut bästa tips! Om du är den personen som går och ser ner i marken hela tiden så sträck på dig, le och låtsats i alla fall vara stolt över dig själv. Det hjälper, jag lovar!

♥ Se dig själv i spegeln och tänk ut 3 saker som du tycker om med din kropp och 3 bra egenskaper du har. Strunta för några minuter i allt du inte gillar med dig själv och tänk bara på dessa 6 saker. Tänk på dem så ofta du kan eller när du mår dåligt. Det finns alltid något bra hos varje människa!

♥ Hitta något du brinner för och är bra på! Det kan vara en sport, dans, ett instrument, att rita eller vad som helst. När du känner att du är bra på det du gör kommer du mycket större självförtroende!

♥ Umgås med folk som peppar dig och inte med folk som trycker ner dig eller som vill få dig att må dåligt. Kanske har du hamnat i fel kompisgäng? Då kanske du ska bryta kontakten eller umgås mer med andra människor som faktiskt får dig att må bra.

♥ Visa ditt vackra leende! Det funkar i alla fall för mig, om jag ler mot andra och de besvarar leendet så känner jag att jag finns och kanske just gjorde någon glad. Ett leende kan faktiskt förändra mer än du tror.

(Kommentera om jag skrev fel sida)

 

  Kärlek till er  


Av Sanna - 19 mars 2014 21:06

 

Nu skall jag snart gå och lägga mig, för att om jag inte får sova minst typ nio timmar så blir jag helt grinig på morgonen och tyo somnar på lektionerna. och dessutom så har vi ju No prov imorgon så att då är det ju extra viktigt att ha sovit extra gott.

Men nog om imorgon och mer om idag.

Jag har ju varit på fotbollsträning som vanligt. Inget speciellt med det. Och så har jag ju naturligvis varit i den långtråkiga skolan. Det sista som jag har gjort idag är att plugga inför provet.

Längtar inte dit. 

Det kunde ni nog räkna ut, men ändå ;) 

Förlåt för att jag inte la upp några ilder på tapeten, men jag hittade inte min sladd som jag måste ha. Eftersom att jag har en samsung så är laddarsladden en sladd och inte en borttaglig adapter. Så jag måste använda olika sladdar. 

Så onödigt. 

Det är sådana saker som jag stör mig på.

Men snart är det bedtime, så jag måste kila iväg.

Men jag slänger in några inlägg imorgon också.

Sanna

Av Sanna - 19 mars 2014 07:00

 

Äntligen Onsdag, haha skoja bara. Hatar skolan just på onsdagar pga. väldigt kort lunchrast, och det verkligen suger. För då hinner man typ inte spela fotboll på rasten, för att man skall hinna äta också.

Men livet är så.

Slutet på dagen är iaf. bra. För att då har vi fotbollsträning. Det blir höjdpunkten på denna tråkiga dag.

Längtar så sjukt mycket till imorn. För då så skall mitt lag ha första utomhusträningen på torsdagar. Vi har ju faktsikt haft utomhusträningar innan. Men ine på 9-manna planen och på torsdagar.

Torsdagar är ju faktiskt min favvo dag. Har faktiskt ingen aning varför. Men det bara är så.


Någon mer som längtar till imorgon?


Aja, nu måste jag snart kila iäg. Så bye.

Sanna


Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards