sannautbult

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Sanna - 27 mars 2014 16:00

Fredagens citat citat.

Nu har jag tänkt att ha en liten tävling för er läsare, där ni får leta upp det citatet som ni tycer är bäst. Ni vet ju att jag har en serie som heter fredagens citat. Men jag tänkte att jag kunde lägga ut et citat och så får ni tävla om den andra platsen med ditt citat.

Det kan vara ett citat som du har skrivit själv. Eller någonting som du har hittat på internet.

Det får du välja helt själv.


Vinst:

Om du vinner så kommer jag att skriva att det var du och visa din blogg i inlägget. Du kommer också att få ditt namn i nästa fredagens citat. Då kommer jag att skriva att det var du och din blogg som vann förra veckan.


Delta:

För att delta i tävlingen så skall du såklart kommentera att du är med. Och dessutom så skall du lägga ut ett inlägg med citatet och att du deltar i den här tävlingen. (Citatet skall vara på ett foto/en bild).Om du inte har någon blogg så går det såklart lika bra att göra det på instagram och Twitter också. 

Om du skulle lägga ut det på instagram /Twitter så får du kommentera ditt namn på dem sociala medierna. Så att jag kan kolla och se ditt citat.

Vinnaren visas såklart på Fredag. Om det skulle vara så att ingen skulle ha lust att vara med. Så får jag helt enkelt ta mina egna citat.

Aja hoppas att du vill vara med och Lycka till!!!!!

Här kommer några av mina favoriter.

      

Sanna



Av Sanna - 27 mars 2014 15:20

Torsdag och äntligen skola!!

aha skoja bara. Vem hade valt att gå i skolan istället för att vara hemma. Om du nu heldre hade varit i skolan så hade det inte varit något fel på det.

Alla tycker ju olika.

Nu sitter jag i skolan coh skall aldellestrax fortsätta skriva på mitt svenska tal. Men aja. Jag skall tyvärr inte gå ill fotbollsträningen idag heller. För att jag vill vara frisk och kry innan matchen mot Hjuvik på söndag.

För den vill jag inte missa.

Men jag funderar att komma och kolla på träningen. Men det beror på om jag är klar med min idrottsläxa och om jag mår ganska bra. Annars blir det sitta inne och ha det sjukt boring:(

Det vill jag verkligen inte, så jag får hoppas på det bästa.

Funderar på att göra en liten tävling.

Den kommer ut kl. 16.00 Så vi ses då!!

Sanna

       

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards