sannautbult

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Sanna - 18 mars 2014 12:00

Nu är jag i skolan och vi har precis fått lunch rast. Efter inlägget så skall jag nog gå och spela lite fotboll på rasten. Förresten så har vi äntligen tapetserat i mitt rum. Funderar på att fixa update om det idag efter sången+ bilder på det. Vad tycker ni?


Okej, dum fråga. Hae jag varit er så hae jag ju sjävklart velat se det. Men kommentera ändå. 

Ååå vad jag längtar till sportlovet. Nu undrar ni säkert varför jag gör det. Men det är för att alla i familjen förutom min lilla syster skall åka till Kenya så. Men vi skall bara typ gå på möten hela tiden. Det var därför lillsyrran inte ville följa med. Men nog om det.

Måste tyvärr kila iväg till fotbollsplanen nu, så vi ses senare idag.

Sanna

 

   

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards