sannautbult

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Sanna - 30 mars 2014 14:06

Käns så gött. Jag är ju en sådan dålig förlorare. SÅ det var gött att vinna.

Även om vi bara vann med 1-0 så var det ändå fruktansvärt gött att bara vinna. 

I början av matchen gjorde vi ett mål, men det var tyvärr offside. 

Senare i matchen passade jag en som passade en innevid mål. Och så gick den in.

Så klart så var det u bara en träningsmatch, men det är ändå gött att vinna över sitt samarbetslag. Den hade ju också blivit jätte glada om dem vann, så vi får la vara glada för våran seger.

See you later

Haha, mobba inte bilden. Men jag har blivit trött p den andra:)

Sanna 


Av Sanna - 30 mars 2014 08:00

Morron allihopa,

Nu är detä ntligen Söndag och jag är super pirrig. Snart är det match och jag hoppas naturligtvis att det går bra. Vi har faktiskt inte speat match så många gånger på hemmaplan, så det skall bli kul att gå göra det.

Sedan när jag kommer hem så skall jag nog bara fixa mig iordning och slappa lite. Men dessutom så måste jag också plugga inför Engelska provet. :(

Jag bara orkar inte!!!!

Men man bara måsre ju. 

Men aja jag har faktiskt ingen aning om vad jag skall skriva om just nu, så det här kommer nog att bli ett väldigt tråkigt inlägg.

Haha jag skall nog sluta innan det blir för tråkigt. Så see you later.

LOTS OF LOVE

     

Bye bye

Sanna


Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards