sannautbult

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Sanna - 24 mars 2014 15:00

Nu kommer äntligen första premurationen av veckans musiktips.

Detta var dem tre låtarna jag lyssnat mest på eller bara tycker att ni skall lyssna på.

Ses imorgon

Sanna

Av Sanna - 24 mars 2014 08:00

 

Haha bilden säger allt.

Som vanligt så är det skola idag,  men det goaste är att vi har haft sovmorgon i ca 1h. 10 min.

Fy vad gött!!! (Skall försöka att inte nämna det dåliga med Måndagar).

Det är nog det näst mest positiva med Måndagar. Det mest positiva är att det är Skärgårdens FC träning igen.

Haha jag vet, jag gillar att träna. Men det är någonting jag alltid älskat. Särskilt när det är fotboll.

Dem här 4 veckorna kommer det vara prov på prov. Förr förra veckan So, förra veckan No, imorgon Matte nästa vecka Engelska.

Som tur var så har vi fått våra lärare att lägga proven på olika veckor. För egentligen skulle alla ha varit på två veckor. Men vi fick det lite mera utspritt.

Just lovin my teachers


Alla lärare är la snälla ibland? Nästan alla våra är det hela tiden.


Aja. Senare idag så kommer det ur ett "Veckans musiktips" så håll era ögon öppna.

"See you then!!!"

 

Presentation


Hej, jag heter Sanna och den här bloggen kommer handla om mitt liv i vardagen.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag skall blogga mer om?
 Mode
 Bilder
 Fotboll
 Peppning
 Intressen(lite mer om tex. vindsurfing)
 Musik
 Eget förslag(Kommentera på senaste inlägg)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gätbok

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards